Beoordelingen van Sushi 8 Eersel

Recente recensies

4.0
Beata
24 september 2022

Bestelling op tijd klaar,vers en heerlijk.

W
19 september 2022

prima

Mark
18 september 2022

Lekker, keurig op tijd. Goed verzorgd

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jill Dijkstra
16 september 2022

Ik heb aan een woord genoeg…. Top!!!

Jerry
11 september 2022

De vega sushi was erg vochtig, nat eigenlijk alsof het uit de vriezer kwam het eigerecht te nat om op te eten

Mieke Schellekens
11 september 2022

Heerlijk!

Gerard Korsten
7 september 2022

Bestelling en betaling was gebruiksvriendelijk. Heerlijk gegeten.

Eelco
6 september 2022
Van der weijden
2 september 2022
Ad Bastiaanse
29 augustus 2022

Sushi was vers en o.k. Jammer van plastic bakje, karton of ander duurzaam bakje heeft onze voorkeur.

Johan
29 augustus 2022

Het bestellen met 2 cadeaubonnen via de app gaat niet. Dat is echt en minpunt. De bestelling was niet compleet, maar werd wel netjes opgelost.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bert Hartogs
28 augustus 2022

Ondanks verlate bezorging, door grote drukte, lekkere sushi en lekkere Japanse kip nuggets. Ter compensatie voor de late levering zelfs nog extra portie loempiatjes. Zeker nog eens voor herhaling vatbaar. Lekker gegeten en lekker vers. Top kwaliteit.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Inge
26 augustus 2022

Volgens mijb dochters waren we vanavond in de sushi hemel, zegt genoeg denk ik!

Mariëlle Behrens
25 augustus 2022

Heerlijk!

Sandra
21 augustus 2022

Heeeeerlijk. Voor herhaling vatbaar.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Stephanie
20 augustus 2022

Superlekker! Jammer dat wij geen sushi8 in de buurt hebben!

Cecile
20 augustus 2022

Top service en heerlijke sushi!

Ferry
17 augustus 2022

Smakeloos, droog, niet vers

Laurette Dikmans
17 augustus 2022

Lekkere sushi voor een goede prijs en de bezorging duurde niet te lang en was keurig op tijd.

Reactie van Sushi 8

Fijn dat uw bestelling alles naar wens was! Graag tot snel! -Team Sushi 8

Eva
15 augustus 2022

Helaas de verkeerde roll gekregen na 20 minute wachten

Fleur Schiltmans
15 augustus 2022
Ron Ernens
8 augustus 2022

Aardige mensen, heerlijke maaltijd, alleen vond ik 1 potje gember erg mager

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor uw beoordeling. We zullen uw feedback over gember in acht nemen en hier in het vervolg beter mee omgaan! -Team Sushi Eight

De Koning
7 augustus 2022

Erg lekker. Vriendelijk personeel.

Luyten
6 augustus 2022
Jansen
6 augustus 2022

Hele smakelijke en kwaliteit sushi! Zeer goeie prijs en vriendelijke service, zeker een aanrader :)

Reactie van Sushi 8

Fijn dat u heeft genoten! We hopen u snel weer te zien! - Team Sushi 8

Menno
3 augustus 2022

Zeer smaakvolle sushi’s tegen een prima prijs/kwaliteitverhouding. Zeer verzorgd gepresenteerd en keurig afgeleverd.

Reactie van Sushi 8

Heel erg bedankt voor uw compliment! Graag tot snel! -Team Sushi 8

Rob Bogaarts
3 augustus 2022

Sushi is heerlijk, maar ik neem per definitie al een uur marge in acht op basis van de ervaring van enkele eerder bestellingen en dan nog is bijna een uur later dan gedacht de Sushi gereed.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Liselotte
2 augustus 2022
S.
1 augustus 2022

45 minuten moeten wachten op de bestelling.. sushi was wel lekker

Ben Mangnus
23 juli 2022

Geen kader kunnen vinden waar de kortingcode voor 10 % kan worden ingevuld.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, u kunt volgende keer met ons contact opnemen over de kortingscode, hierdoor kunnen wij u helpen. Graag tot snel! -Team Sushi Eight

Michaela
20 juli 2022

Heerlijke sushi!!! Echt een aan rader!

Reactie van Sushi 8

Fijn om te horen dat de bestelling naar wens was! we hopen u snel weer te zien!-Team Sushi Eight

Geert
20 juli 2022

Als goed niet beter kan is dat niet best. Het smaakte voortreffelijk!

Sari
14 juli 2022

Dikke prima sushi!! Moest iets langer wachten op me bestelling, maar kreeg wel mini loempia’s als cadeautje. Tot de volgende keer weer

K.
13 juli 2022

18:30 besteld. 19:40 geleverd, dat kan echt niet.

Inge
13 juli 2022

Super slechte service. Smiddags al besteld voor 18.30 uur, bestelling om 19.20 bezorgd. Herhaaldelijk gebeld, telefoon wordt niet opgenomen. Meer dan een gemompelde sorry kon er niet vanaf. Kwaliteit sushi stuk minder dan gebruikelijk, overduidelijk haastklus. Neem geen bestellingen meer aan als je ze niet aan kunt!

Reactie van Sushi 8

Beste klant, vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen. -Team Sushi Eight

Tom
12 juli 2022

Een uur later dan aan gegeven en telefoon niet opnemen als je belt

Peggy Hoevenaars
11 juli 2022

Altijd lekker, en goede service!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jeroen
8 juli 2022

We hadden de surf & turf box en de sojabonen. Echt super! Heerlijk vers en veel! Voor ons gezin van (jonge kinderen) was het meer dan voldoende! Eerste x hier besteld, maar zeker niet de laatste!

Sabine
30 juni 2022

Perfect op tijd klaar, en super lekker. Prijs ook goed. Geen opmerkingen

Reactie van Sushi 8

Bedankt voor uw positieve beoordeling. Wij hopen u snel weer te zien! -Team Sushi Eight

lueb
26 juni 2022
Steffie
25 juni 2022

Perfect optijd en erg smakelijk

Suus van den Heuvel
23 juni 2022

Echt helemaal super! Alles erg lekker! Goede service...top!!

Mirjam
21 juni 2022
Nikki
18 juni 2022

De sushi was veelal middelmatig qua smaak al vonden we de surimi krab sushi in de crunchy box wel echt heerlijk. Als we deze sushi vergelijken met alle sushi die we eerder hebben gehad komt deze rond het midden uit, daarom ook 3 sterren. Een extra puntje van kritiek, de 'crunch' was eigenlijk helemaal geen crunch meer omdat bijna alles al zompig was geworden. Wellicht iets om naar te kijken. Qua bezorging zou het fijn zijn al we vanuit het bedrijf een mailtje zouden krijgen als de bezorging wat uitloopt ipv dat we zelf moeten bellen voor updates.

Anoniem
16 juni 2022

Stond optijd klaar en het was heeerlijk!!!

Fam Marcellis
9 juni 2022

Heel lekker weer. Met toch nog wat loempia's extra!

Dirk Timmermans
6 juni 2022

Afgeproken tijd ver over heen, excuses gekregen, Zou iets extra bij bestelling zitten en dat zat er zelfs niet bij. Eten was goed

Segers
6 juni 2022

Het eten was lekker, alleen het was enorm vervelend dat ze de drukte hadden laten oplopen en ik 50 minuten moest wachten (terwijl ik om 13 uur had besteld om het om 18:15 op te halen). De mensen die om 17 uur voor 18:30 besteld hadden waren eerder klaar. Geen tegemoetkoming en in gesprek niet erg begripvol.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, vervelend om te horen dat uw bestelling te laat was. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen. -Team Sushi Eight

Marie-Claire Beerens
6 juni 2022

Erem is goed alleen te laat klaar. Had ruim op tijd besteld maar was niet klaar. Liep 10 tot 15 minuten uit

Esther Sterrenburg-van de berg
6 juni 2022

We moesten even wachten op onze bestelling maar dat werd opgeleukt met een superlekker extra gerechtje er bij! Op de zak stond “cadeautje!” met de punt vh uitroep teken een hartje..Maakte het helemaal af!👍🏻

Poelman
4 juni 2022

Te laat geleverd en slechte communicatie

Reactie van Sushi 8

Beste klant, Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen. -Team Sushi Eight

Mieke
4 juni 2022

Zoos altijd, heerlijk eten, lekker vers, leuke acties en keurig op tijd

Meijer
1 juni 2022

Te veel rijst bij de nigiri’s. Voorheen was dat niet zo

Suzanne van doormaal
29 mei 2022

Mijn bestelling was pas 55 minuten later klaar dan de ophaaltijd. Dat kan echt niet.

Britt
27 mei 2022

Het eten was helaas drie kwartier later. Het eten wat we kregen was zoals we gewend zijn weer super!

Arno van Bree
16 mei 2022

Heerlijk gegeten

Liselotte
14 mei 2022

Zoals altijd heerlijk! Prima op tijd bezorgd.

Nancy
14 mei 2022

Heerlijk gegeten. Ziet er verzorgt uit een snelle service

Heleen
13 mei 2022

Nadat het bij onze vorige bestelling erg fout was gegaan, was het vandaag super!! Wij zijn weer erg tevreden!

Carla
8 mei 2022
Krzysztof Syldatk
8 mei 2022
Liebregts
7 mei 2022

Heerlijke sushi! We bestellen vaak iets anders en worden steeds verrast. Bezorgtijd super, weer op afgesproken tijdstip!!

Heleen
6 mei 2022

Om 17u bestelling gedaan om hem om 18u op te halen. Kom ik daar aan, geeft niemand me een blik waardig en sta ik daar dus ruim 10 min te wachten zonder dat iemand iets tegen me zegt. Komt er een nieuwe klant binnen die ze wel meteen willen helpen. Dus ik er natuurlijk meteen iets van gezegd. De jongen achter de balie dacht dat ik bij iemand anders hoorde en gaat me vervolgens helpen. Ik mag nu nog ruim 20 min op mijn bestelling wachten, in totaal dus 30 min gewacht op een bestelling, die een uur van te voren al besteld was!! Kom ik thuis aan blijkt alle sashimi nog helemaal bevroren te zijn. Niet normaal!

Inge van de Molengraft
5 mei 2022

Sushi was matig gerold, viel uit elkaar.

ssss
5 mei 2022

jammer dat de endame was vergeten bij de bestelling. voor de rest goede service

Baak
5 mei 2022

Kleine portie voor de prijs

Fam. Maas
3 mei 2022

HELEMAAL TOP . lekker vers

Eddie Vedder
2 mei 2022

Jammer genoeg waren veg loempia's uitverkocht

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laura Bouwens
29 april 2022
Cynthia
26 april 2022

Sushi is van goede kwaliteit, maar moeten écht werken aan betere planning. Uur daar moeten wachten. Bestelling van 18:00 was pas om 19:00 klaar.

Hendrikx
26 april 2022

De kwaliteit is perfect. Zeer te spreken over sushi eight! Echte aanrader

Marianne
16 april 2022
Bregje
15 april 2022

Elke keer weer heerlijk! Staat altijd netjes op de afgesproken tijd klaar. Aanrader!

Loes
10 april 2022

Heerlijke verse sushi!

Kramer
9 april 2022

Top!

Reactie van Sushi 8

Beste Kramer, bedankt voor de positieve beoordeling. Graag tot ziens bij sushi 8!

Fabian Goeminne
3 april 2022

2de keer op rij dat een deel van de bestelling er niet bij zat.

Reactie van Sushi 8

Beste Fabian Goeminne, onze excuses voor het ongemak. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Lanka
3 april 2022

Meat lovers en salmon lovers Mmmmmmmm

Maas
2 april 2022
Annabel de Jong
28 maart 2022

Ruim een half uur te laat bezorgd en geen communicatie mogelijk hierover (heb gebeld en geappt, geen gehoor en geen reactie). Helaas is dit niet de eerste keer. Vorige keer meer dan een uur te laat en ook nog een fout in de order. Toen we daarover belden kregen we een zeer onverschillig meisje aan de lijn die geen oplossing had en ook geen echte sorry oid overigens. Heel jammer, want de sushi is heerlijk!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Annabel de Jong, onze oprechte excuses. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Anne
27 maart 2022

Weer veel te laat. Smiddags besteld voor in de avond. Hij was weer ruim 3 kwartier te laat. Dit kan echt niet. Ik weet niet of ik nog ga Bestellen.

Reactie van Sushi 8

Beste Anne, onze excuses voor het laat leveren van de bestelling. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Audry Frederik-Gagliardi
25 maart 2022

Heerlijk gegeten, erg lekkere sushi

Eva
23 maart 2022

Bestelling niet compleet en moest een uur wachten tot het gemiste deel geleverd werd. Er waren wel extra loempias toegevoegd. Dat is wel netjes

Reactie van Sushi 8

Beste Eva, onze excuses. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Paul van Vroenhoven
21 maart 2022

Sushi was redelijk. Bezorging bijna half uur te laat, geen melding.

Reactie van Sushi 8

Beste Paul van Vroenhoven, onze excuses voor de late bezorging. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen

Christianne
20 maart 2022

Lekkere verse sushi voor een goede prijs en een goed bestelsysteem via de website!

Helga
20 maart 2022

Was weer heerlijk :)

Rian
16 maart 2022
Kim
14 maart 2022

Bestelling was iets te laat maar niet storend, erg lekkere sushi

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Kim, wat fijn dat het goed in de smaak is gevallen. Graag tot ziens bij sushi 8!

Paula
13 maart 2022

Kwaliteit is top, echter alle keren dat wij een bestelling plaatste werd deze een uur later bezorgd dan afgesproken

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Paula, wat vervelend dat de bestelling een uur te laat was. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Henk van Luijn - Duizel
12 maart 2022
Esther
12 maart 2022

Voor de 3e x besteld Heerlijk

Milou Van Der Aalst
6 maart 2022

Heel lekker alleen nu all een paar keer daar besteld en elke keer zijn ze wel 15/30 minuten te laat.

Reactie van Sushi 8

Beste Milou Van Der Aalst, wat vervelend om te horen dat de bestelling te laat was. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Anne Lodewijks
6 maart 2022

Drie kwartier te laat bezorgd! We hebben gebeld en werden toen ontzettend vaag te woord gestaan. Het zou wel lang kunnen duren want “Bergeijk ligt heel ver weg van Eersel”. Wat een onzin. Meneer had duidelijk geen zin om ons te woord te staan. Na drie kwartier werd de sushi pas bezorgd.

Reactie van Sushi 8

Beste Anne Lodewijks, wat vervelend om deze ervaring te lezen. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Tim
5 maart 2022

Eten om 18.15 uur besteld, zou er om 19.15 uur zijn, werd om 20.05 uur bezorgd. Het was heerlijk, maar zolang moeten wachten kan echt niet, geef dan aan dat je vol zit.

Reactie van Sushi 8

Beste Tim, wat vervelend om te horen dat uw bestelling te laat geleverd werd. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Mariëlle Behrens
2 maart 2022

Lekker!

Vermeulen
28 februari 2022

Ze waren wel iets te laat, maar kregen daardoor wel een extra verrassing 👍

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Chantal
28 februari 2022

Altijd lekkere sushi! Wij halen het nergens anders meer! Ik zal iedereen sushi eight aanraden!

Jacky
27 februari 2022

Top sushi en heerlijk vers!

Hoeks
26 februari 2022
Evelien
26 februari 2022

De sushi’s met gebakken garnaal en met kip waren koud.

Anja
24 februari 2022

Heerlijk gegeten! Zoals sushi moet zijn. Voor herhaling vatbaar!

Mourik
23 februari 2022

de sushi was lekker, maar de pokebowls waren wel erg karig wat betreft de groenten etc. Het was bijna 3/4 rijst. we hadden de extra toppings heel hard nodig voor de balans.

Angela Jansen
21 februari 2022

Al de 3e keer op rij dat onze bestelling een half uur tot uur te laat is.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste Angela Jansen, wat vervelend om deze ervaring te lezen. Wij verzoeken u om een mail te schrijven met uw klachten naar info@sushi-eight.nl, hier kunnen wij u beter helpen.

Esther
19 februari 2022

Weer top !!!

Heygelen
19 februari 2022

Wij hadden een bestelling gedaan en eenmaal afgehaald en thuis gekomen vond onze hond de sushi zo lekker ruiken dat hij de bak uit m'n handen sprong. Ik heb hun gebelt of ze aub snel een nieuwe wilde maken en dit was al geen probleem. Ze vroegen of ik de box mee wilde nemen , of althans wat er van over was...... Eenmaal daar om de nieuwe box op te halen kregen we deze gratis mee! Echt super aardig en goede service!!

Reactie van Sushi 8

Beste Heygelen, wat fijn dat dit zo goed is opgelost. wij hopen u snel weer terug te zien!

Dorenda
17 februari 2022

Kwaliteit is altijd erg goed. Ik bestel tegenwoordig wekelijks. Jammer dat ik vandaag iets anders kreeg dan ik had besteld... ik bestelde garnalen bowl maar ik kreeg tonijnbowl. Ik belde meteen maar kreeg de voicemail( begrijpelijk in de spits om 6 uur) volgende keer beter hopelijk.

Reactie van Sushi 8

Beste Dorenda, wat vervelend om te lezen dat u niet de goede bestelling kreeg. Wij hopen dat dit niet meer zal voorkomen.

Rutger
15 februari 2022

Zeer lekker eten, er zat wel plastic in een van de rolls

Rick
12 februari 2022

Er zat graat in mijn sushi en je kon proeven dat de kip in oud vet is gefrituurd. Verder goede service en mooi optijd.

Huub Tuut
12 februari 2022

Voor de zoveelste keer weer verrukkelijk

Eugenie
12 februari 2022

Heel erg lekker! En mooi op tijd bezorgd. Voor herhaling vatbaar.

Monique
7 februari 2022
Ivon
6 februari 2022

De sushi is super lekker, maar het eten werd 50 min later bezorgd.

Reactie van Sushi 8

Beste Ivon, wat vervelend om te horen dat het zo laat geleverd werd. U kunt een mail hierover sturen naar info@sushi-eight.nl .

Harm
5 februari 2022
Jens
5 februari 2022

Lekker maar niet geweldig

Esther
5 februari 2022

Was echt super Een smaak sensatie!!!

Reactie van Sushi 8

Beste Esther, wat fijn om te horen dat het zo positief was. graag tot de volgende keer.

Inge
4 februari 2022

Een kwartier vroeger werd een half uur vroeger. Als je dan belt, noem dan ook de werkelijke bezorgtijden. Het was verder niet erg maar wees reëel.

D
2 februari 2022
Rob Bogaarts
30 januari 2022

Nu enkele keren besteld bij Sushi8 en elke keer blijkt het leveren op de afgesproken (aangegeven) tijd niet haalbaar. Communiceer dan de échte tijd! Gelukkig is de beloning van het wachten er dan wel: heerlijk.

Reactie van Sushi 8

Best Rob Bogaarts, wat vervelend om dit te horen. u kunt een mail sturen naar info@sushi-eight.nl op deze manier kunnen we hete beter in behandeling nemen

Pepijn
29 januari 2022

Te lange wachttijd, verder heel goed

C Bogaerts
28 januari 2022

Kwaliteit van het eten was prima. Jammer dat het niet op tijd klaar was. Het is al de tweede keer dat we ruim op tijd bestellen en dat we op het moment dat we de sushi komen halen alsnog moeten wachten omdat ze nog moesten beginnen met het maken van de sushi. Dit vinden wij echt een minpunt.

Reactie van Sushi 8

Beste C. Bogaerts, wij verzoeken u om hierover een email te sturen naar info@sushi-eight.nl. hier kunnen wij dit beter in behandeling nemen. we zien u graag weer bij de volgende bestelling

Christel
28 januari 2022

Overheerlijke verse sushi, enige minpunt is dat het twintig minuten na de afgesproken tijd pas klaar was om mee te nemen.

Reactie van Sushi 8

Beste Christel, wat jammer om te horen dat de bestelling zo laat was. Wij verzoeken u hierover een email te sturen naar info@sushi-eight.nl. hier kunnen wij dit voor u in behandeling nemen. We zien u graag weer snel terug.

Paul Geelen
27 januari 2022

Het was weer heerlijk. En voldoende om de honger te stillen. :-)

Eva
27 januari 2022
Kimberly
25 januari 2022

Uur langer op het eten moeten wachten dan de geplande tijd. Het eten was grotendeels niet meer op de juiste temperatuur toen het aankwam. Een nieuwe pokebowl gekregen na lang zeuren aan de telefoon, maar ook de rest was niet meer van goede kwaliteit. Erg jammer en daardoor grote twijfels of we hier nog eens bestellen.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Vervelend om te horen dat u niet tevreden was. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl waarin u de klacht nogmaals vermeldt, handelen we het daar verder af - Team Sushi Eight

Maas
23 januari 2022

Erg lekker. Naar verwachting en netjes op tijd bezorgd.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Rachel
23 januari 2022

Het was heerlijk

Tonnie Stark
23 januari 2022

Het was weer lekker.

M
23 januari 2022
Reactie van Sushi 8

Beste M. , kunt u ons via info@sushi-eight.nl wat meer vertellen?

Breg
22 januari 2022

Het was echt heel lekker. Goeie sushi voor een nette prijs. Voor herhaling vatbaar.

Anoniem
22 januari 2022

Perfect

B. Van Zijl
22 januari 2022

In tegenstelling tot een paar weken geleden is deze keer de bezorging prima verlopen. De sushi is erg lekker en vers!

Piet
16 januari 2022

Netjes goed op tijd bezorgd door een zeer vriendelijke bezorgster. en echt héél lekker !!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Dirk-Jan Westerink
16 januari 2022

Vers en Goede kwaliteit op tijd bezorgd

Carlo
16 januari 2022

Altijd goed en lekker, maar ook altijd te laat.

Schoormans
16 januari 2022

Bezorger erg vriendelijk, was bijna een uur te laat. Gemiste kans om ons niet te bellen terwijl je wel ons telefoonnummer vraagt tijdens t bestel proces.

Carin
16 januari 2022

Mooi op tijd, exclusief en goede kwaliteit

Marion
14 januari 2022

Volgende keer tomtom aanzetten, de bezorgster kreeg het adres niet gevonden! Mischien een goede tip.... en geheugen steuntje dat pankenstraat ! Rechts af voor de school is !

H
13 januari 2022

Het was weer héérlijk en netjes op tijd bezorgd.

Nancy
13 januari 2022

Helaas erg slechte sushi. Droog. Flinterdunne zalm en nóg dunnere tonijn over de nigiri. Saaie eentonige smaken. Erg duur voor wat je krijgt. Tegenvaller zeg. Dit was de eerste keer dat ik Sushi 8 uitprobeerde.

Judith verhees
10 januari 2022

Het was weer heerlijk!!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

B. Van Zijl
9 januari 2022

45 min na afgesproken bezorg tijd gebeld omdat we nog niets ontvangen hadden. Ik kreeg te horen dat het erg druk was. Uiteindelijk er voor gekozen om de bestelling zelf op te halen ipv te laten bezorgen. Anders duurde het nog eens 45 min langer. Ik begrijp dat het lastig is om het voor alles en iedereen goed te doen. Je wilt als ondernemer geen nee verkopen omdat het (tè) druk is en het in deze tijd toch al niet mee valt als horeca ondernemer, maar om mensen langer dan een uur te laten wachten op hun bestelling dan de afgesproken tijd en niets te laten weten is ook niet echt klantvriendelijk. Maar goed we hebben uiteindelijk heerlijk gegeten en daar gaat het tenslotte om! Zal zeker de volgende keer weer hier sushi bestellen!!

Reactie van Sushi 8

Beste B. Van Zijl, wat vervelend om te lezen hoe het is gegaan. onze excuses. Wij verzoeken u om een email te sturen naar info@sushi-eight.nl. hier kunnen wij dit beter in behandeling nemen. we hopen u snel weer te zien!

.
9 januari 2022

gekozen voor ophalen, pas drie kwartier later klaar dan was afgesproken. En maar klagen dat mensen geïrriteerd en ongeduldig werden. Sushi was prima

Joost
9 januari 2022

17:30 besteld. 19:00 zou het bezorgd worden. Om 19:30 nog steeds geen bestelling aan huis. Om 20:30 eindelijk onze bestelling bezorgd nadat we er achteraan moeten bellen. Ook geen enkel bericht dat het later wordt bezorgd. Verbeterpunt? Geen bestellingen meer aannemen als je niet waar kunt maken wat je beloofd.

Rob Groos
9 januari 2022

Eten was prima was niet op de afgesproken tijd klaar. Waren veel mensen met dit probleem. Bakje met saus was open in de tas alles zat er onder. Echt jammer

Laura
8 januari 2022

We hebben meer dan uur moeten wachten voordat onze bestelling er was, helaas! We hadden om 18:15 bezorgtijd afgesproken maar ze waren er pas om 19:15! Het eten was gelukkig wel erg lekker!!

Jetten
8 januari 2022

Lekkere sushi en veel keuze. Wij hebben een dag vooraf besteld vanwege een grote bestelling en het was er netjes om 18.05.

M
3 januari 2022

It's the second time with problems when ordering a Snack mix. First time they did not deliver it at all. We called several times, tried to e-mail, nothing, no one answered. We gave it a second chance. This time, they called us to say they did not have the Prawns, and they would include fried spring rolls instead (price is not comparable!). Pity as sushi is good, but service is bad.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

N
3 januari 2022

Voor afhaal was het om 18:30 klaar en bezorgen 19:00 uur. Heb een dik halfuur zitten wachten, na 19:00 uur m’n bestelling klaar. Het was erg druk zeiden ze.. Ik had net zo goed m’n bestelling kunnen laten bezorgen. Pas het systeem aan als het zo druk is! Sushi zelf erg lekker en vers

Lonneke
2 januari 2021

Super lekker!

Patricia
2 januari 2021

Tot nu toe altijd goed geweest, gisteren was de bezorging een half uur later. En de bezorgtijden was al een uur wachten! Totaal anderhalf uur dus, dat vonden we wel lang

F Lokhoff
1 januari 2021
Inge
1 januari 2021
Benjamin Haans-Blokland
1 januari 2021

De sushi is voortreffelijk! Echter in het reserveringssysteem zit nog verbetering. Lang moeten wachten op online bestelling met afhaaltijdstip. Dit was 30min later dan het afgesproken afhaalmoment. Als dit verbeterd kan ik alleen maar zeggen, ga zo door!

Marion
31 december 2021

Was weer overheerlijk!

Anoniem
30 december 2021
Verhoeven
29 december 2021
C
29 december 2021

Bestelling 20 min. Te laat! Zalm vergeten en koude garnalen!

Inge
29 december 2021

De sushi werd 1,25 uur te laat bezorgd zonder bericht. Ik heb enkele keren geprobeerd te bellen, maar kreeg geen contact. Erg vervelend. Op het moment dat het eten alsnog werd bezorgd had ik de hoop opgegeven en al iets anders te eten gemaakt. Een keer eerder besteld en ook toen was het eten 45 minuten te laat. Erg jammer, want het eten is wel goed!

Ivy Timmermans
28 december 2021

Voor de derde keer op rij meer dan een uur langer op onze bestelling moeten wachten. Sushi zou om 19.15 komen, om 20.30 was het er eindelijk. Meerdere keren proberen te bellen maar kregen voicemail er aan. In de tussentijd ook geen bericht dat bestelling vertraagd zou zijn. Heel vervelend.

Senna
27 december 2021

Helaas door omstandigheden de bestelling mogen annuleren zonder kosten. Erg vriendelijk

Linda van der Heijden
27 december 2021

Heel erg goed, zo veel bijzondere smaken. En stond zelfs zo goed als op tijd klaar :-)

Yvh
27 december 2021

Heerlijke verse sushi

Heijnen
26 december 2021

Super lekker en vers

M
26 december 2021

Erg lekker. Prima verpakt. Goed prijs kwaliteit.

Maikel
24 december 2021

Zeer lekker optijd klaar

Angelique
24 december 2021

Heeerluk

Nancy Spooren
24 december 2021

Super lekker. Bij de grote schotels is 2 kleine flesjes soja saus te weinig. Dit zouden er meer mogen zijn.

Liesbeth
23 december 2021

De sushi was héérlijk!! Maar op een bestelling van 80 euro, zijn 2 flesjes sojasaus écht te weinig. En uiteraard kwamen we daar thuis pas achter.

SBE
22 december 2021

Heerlijk eten maar moest erg lang wachten. Ik had de avond ervoor al besteld en toch bijna een half uur wachten op het eten. Zou om kwart voor 6 klaar zijn en liep pas tegen kwart over 6 de deur uit met mijn bestelling. Erg jammer!

Tonnie Stark
21 december 2021

Was weer goed en lekker. :)

Sylvia
21 december 2021

Alles stond, vers gemaakt, klaar op het afgesproken tijdstip. Heerlijke verse sushi. Kijk al uit naar de volgende keer.

Anoniem
20 december 2021

Zo traag als dit bedrijf is heb ik echt nooit meegemaakt. 2x besteld, 1x bestelling nooit aangekomen zelfs. 2e keer ruimschoots van tevoor besteld en zelf afhalen voor een bepaalde tijd. Toen presteerde ze het zelfs nog om mij 20 minuten te laten wachten op de bestelling. Dit bedrijf moet echt nog veel leren.

Frank
19 december 2021
Lisanne
17 december 2021

Sushi was heerlijk, maar ik heb bijna 45 minuten moeten wachten tijdens het afhalen van deze bestellen

D
14 december 2021

Dit keer was de kip en garnaal in de sushi vers en knapperig! Dikke 10

Eh
13 december 2021

Lekkere sushi, jammer dat de sausjes bij de bijgerechtenbox vergeten waren.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lanka Gosefoort
12 december 2021

Had de salmon lovers en de meat lovers. Was erg lekker.

Pepijn
12 december 2021

Het eten was super lekker, maar we moesten een kwartier langer wachten dan afgesproken.

Bart Rooijmans
12 december 2021

Op tijd geleverd, maar niet lekker, smaakte oud. Geen 2e keer.

Anne
12 december 2021

Het eten was Heerlijk. De bezorging was slecht. Om half 5 smiddags de sushi besteld dat die rond 20.00uur bezorgd zou worden. Deze kwam na een belletje (om 20.30) pas om 21.00. Ik snap dat het druk kan zijn, maar een uur te laat bezorgen vind ik erg slecht. En dit is al de 2e keer zo. ( degene die het bezorgde was overigens wel heel aardig en vol excuses) Maar de verlate bezorging laat mij wel twijfelen of ik nogmaals zou bestellen.

Chantal
12 december 2021

Heerlijke sushi 🍣 2e keer sushi eight nu. Een keer best en een keer Eersel. Beide een echte aanrader! Wel allebei de keren wat vergeten in de bestelling maar dit werd netjes opgelost. Ik zou het iedereen aanraden.

Max
8 december 2021

Lekkere sushi. Ondanks de drukte was de bestelling op tijd klaar. Vriendelijk personeel.

Charlotte Hakkens
8 december 2021

Als afhaaltijd 17.30 aangeven. Een half uur moeten wachten, bestelling was pas om 18.00 uur klaar. Ben zeer ontevreden hier over.

D
8 december 2021

De binnenkant vd sushi was taai, niet knapperig. De sushi werd 40 min te laat bezorgd. Het telefoonnummer wat bij de site staat nam de telefoon niet op! Dit herhaaldelijk gebeld, heeft ook niet teruggebeld …

Erwin
7 december 2021

Sushi was prima. We hebben ervan genoten. Helaas was de bezorging wat laat maar in deze moeilijke tijd voor de horeca nemen we dat voor lief. Tot de volgende keer.

Tonnie Stark
6 december 2021

Was heel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Lieb
5 december 2021
Kyra Wisselo
5 december 2021

Sushi was net zo lekker als altijd, voor het eerst laten bezorgen en was ook precies op tijd dus helemaal top!

Daniels
4 december 2021

Bestelling geplaatst voor 19.00 uur te bezorgen, 19.20 nog niks, gebeld en kreeg te horen dat de bezorger nog niet terug was en zo snel mogelijk komt, uiteindelijk om 19.45 hadden we sushi gekregen. Tip: geef dit door aan de klant!

Mieke
3 december 2021

Heerlijk eten. Alles lekker vers en goed van smaak. Alleen jammer dat het 45 minuten na de verwachte tijd pas werd gelevers

M.Gijsbers
3 december 2021

Heerlijk en op tijd klaar bij afhalen.

Eddie Vedder
29 november 2021

Superlekker en ook mooi bereid

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

D
27 november 2021
Verstraate
24 november 2021

Jammer dat de bestelling 45 min later kwam...reden het was erg druk ..kan gebeuren maar helaas hier geen bericht over gestuurd dus dat was wachten en zelf maar bellen...excuses zijn gemaakt...

Helga Willemse
23 november 2021

Heerlijk verse en aparte sushi, we zullen zeker nog een keer bestellen

Ik
21 november 2021

Perfect op tijd zoals altijd!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Bert
21 november 2021

Heerlijk vers en voldoende voor 2 personen.

Eef
21 november 2021

Voor de eerste keer hier besteld. De surf en turf. Zelf geen vis liefhebber maar deze schotel was zelfs voor mij erg lekker! Lekker sushi. Ze hadden wel wat kleiner gesneden kunnen worden. Het waren grote stukken

Tonnie Stark
15 november 2021

Was echt heel lekker en voor herhaling vatbaar. :)

Reactie van Sushi 8

Dag Tonnie, bedankt voor uw positieve review! Graag tot snel! - Team Sushi Eight

Jacky
15 november 2021
Tim B
14 november 2021

Geweldig vandaag, 👌🏽👌🏽👌🏽🍣 betere bezorgster als vorige keer,, complimenten aan die dame

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Jolande
14 november 2021

Het was lekker

Audry
9 november 2021
Sylvia van Hoek
7 november 2021
Theo
6 november 2021

Op tijd en wederom weer kwaliteit.

Reactie van Sushi 8

Dag Theo, heel erg bedankt voor het compliment. We hopen u snel weer terug te zien - Team Sushi Eight

Mariska van der Wal
3 november 2021
Danny
2 november 2021

Sushi’s zijn goed, niet uitzonderlijk

Kox
1 november 2021
Couwenberg
1 november 2021
Patrick Sweelssen
30 oktober 2021

Beetje veel sushi met tonijn uit blik. Er mag iets meer aan smaakvariatie gewerkt worden. Redelijke kwaliteit omdat de bepaalde sushi uit elkaar viel.

Reactie van Sushi 8

Dag meneer Sweelssen, vervelend om te horen dat het niet helemaal naar wens was. De tonijn die wij hier gebruiken is niet uit blik. Onze koks fileren de tonijn zelf en deze is dus lekker vers! We hopen u graag snel terug te zien - Team Sushi Eight

Ellen
30 oktober 2021

Lekkere sushi 🍱, je proeft dat het vers gemaakt is. Ook netjes verpakt en op de afgesproken tijd klaar. Top!

Reactie van Sushi 8

Dag Ellen, fijn om te horen dat u lekker heeft gegeten. We zien u graag snel terug - Team Sushi Eight

Hanneke
30 oktober 2021
Dirk-Jan Westerink
29 oktober 2021

We hadden het al gemeld de bonen waren te gaar en ik zou de frituur snacks beter verpakken zodat ze warm blijven.

F Lokhoff
25 oktober 2021
Tim
24 oktober 2021

Het eten is geweldig!!! Alleen ik hoop dat de bezorging volgende keer beter verloopt: 7 uur besteld, bezorging voor half 9. Om kwart over acht krijg ik een net telefoontje dat het iets later gaat worden, omdat het te druk is. Ik vroeg of het voor kwart voor 9 kon, ja dat zouden ze proberen. Oke goed dan. Fijn dat ze bellen. Om half 10 kreeg ik een telefoontje dat de bezorger ons huis niet gevonden kregen, weet niet wat er mis ging maar op google maps altijd duidelijk. Hij stond 3km van het huis af. 21.35 eindelijk eten… was warm, lekker en goed. Dank u. En tot de volgende keer. Maar niet meer veel te laat aub

Reactie van Sushi 8

Dag Tim, fijn om te horen dat het eten is bevallen. Wat betreft de bezorging zouden we u graag tegemoet willen komen. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl kijken we wat we voor u kunnen doen. Graag tot snel! - Team Sushi Eight

Sanna
23 oktober 2021

Slechtste bezorg service ooit!!

Reactie van Sushi 8

Dag Sanna, vervelend om te horen dat de bezorging niet naar wens was. Zou een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl waarin u vertelt wat er mis was met de bezorging, dan kijken we hoe we u tegemoet kunnen komen! - Team Sushi Eight

Kim
23 oktober 2021

Super lekker!

D
17 oktober 2021

De yakatori spies was koud en bikkel hard en uitgedroogd. De sushi leek vandaag niet zo vers als anders..

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Joyce
17 oktober 2021

De bezorger heeft onderweg hard moeten remmen want sommige sushi’s lagen op z’n kop in de schaal.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Gusra
17 oktober 2021

Altijd lekker en vers en leuke aanbiedingen !

Marion
16 oktober 2021

Héérlijk!!

Renate
15 oktober 2021

Weer heerlijk gegeten!

oliver
14 oktober 2021

top qua tijd-management en kwaliteit

Renate
10 oktober 2021

De sushi zelf is niet slecht maar de logistiek is beroerd. Online bestellen betekent minimaal 45 min wachten maar het is nóóit klaar op de aangegeven tijd als je komt. Nu 3 x besteld en 3 x moeten wachten waarvan 2 x vrij lang. In die tijd rijd ik makkelijk op en neer naar Bladel waar de keus veel groter is. Dat is echt een aandachtspunt.

Reactie van Sushi 8

Dag Renate, bedankt voor de feedback. Vervelend dat u telkens op uw bestellingen heeft moeten wachten. We willen u hierin graag tegemoet komen. Als u een mailtje stuurt naar info@sushi-eight.nl pakken we uw klacht daar verder op. Graag tot snel - Team Sushi Eight

B.
10 oktober 2021

40 min te laat.. geen compensatie. Na er wat van te zeggen ook niks

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Reactie van Sushi 8

Beste klant, vervelend om te horen dat uw bestelling later was. Wij komen u hierin graag tegemoet. Zou u een mailtje kunnen sturen naar info@sushi-eight.nl, dan kijken we wat we voor u kunnen doen - Team Sushi Eight

Geert
10 oktober 2021
Kim
10 oktober 2021
Ivon
9 oktober 2021

Uitstekende kwaliteit!

Lisanne
5 oktober 2021

Ze belde zelf al voor we het gezien hadden dat er iets miste (afgehaald). Dit kwamen ze alsnog brengen met een extraatje. Super service, en het eten was heerlijk.

Heijnen
4 oktober 2021

Bezorging volgens afspraak en goede kwaliteit

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Couwenberg
3 oktober 2021

Goede kwaliteit, lekker en precies op de afgesproken tijd bezorgd! Top!!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Simone
2 oktober 2021

De sushi was lekker. Helaas wel meer dan 30 min langer moeten wachten bij het afhalen. Ze hadden beter van tevoren kunnen bellen dat het langer ging duren. Dan zit je bij het afhalen niet zo lang te wachten.

N. Daris
2 oktober 2021
Hylke Postma
30 september 2021

Goed verzorgd en precies op tijd. Erg lekker en meer dan genoeg.

Ben
30 september 2021

Het was weer heerlijk !

Verhees
27 september 2021

Het was weer heerlijk!!!!

Willemsen
27 september 2021

Heerlijk!!!

Karin
26 september 2021

Ze waren veel later dan gepland, netjes gebeld en een extraatje bij de bestelling. Top!

Marion van de Ven
25 september 2021

In één woord, héérlijk!!

Kox
25 september 2021
Pulles
18 september 2021

Eerste keer afhaal van Sushi, echt waar voor je geld. Heerlijk! Zeker de acties zijn ook echt aantrekkelijk.

Ellen
18 september 2021

Makkelijk online te bestellen en stond netjes op de afgesproken tijd klaar voor afhaal. De kwaliteit is heel goed, je proeft dat het vers gemaakt is. Volop keuze en nette prijzen. 👍😁

Cindy
17 september 2021

Heerlijke verse sushi. Genoten!

B.Roest
15 september 2021

Was weer heerlijk, zoals altijd !

Cas Graat
14 september 2021

Sushi was goed, mocht meer soja saus bij naar onze mening

S
14 september 2021
Robin
12 september 2021
Daantje
12 september 2021

Vandaag was de krokante garnaal is de sushi plakkerig en taai wat mijn beoordeling enorm naar beneden haalt!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Danielle Theuws
11 september 2021
Eddie Vedder
5 september 2021

Altijd goed!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Evy
4 september 2021

Heerlijke sushi… alleen een half uur moeten wachten. We hadden om 18.30 besteld en zouden het om 19.30 kunnen ophalen. Toen we er waren om 19.30 bleek dat er iets mis gegaan was en moesten we nog een half uur wachten.

-
3 september 2021

Het was heerlijk. Diverse sushi. Veel keus uit verschillende boxen. Af en toe doen ze er wat extra's bij, altijd een leuke verassing.

Patrick
3 september 2021

Sushi mee naar België genomen. Top

Lotte
2 september 2021
Emile Klomp
1 september 2021
Jerry
29 augustus 2021
Irene
28 augustus 2021

Super snelle service en lekker gegeten!

Ron
28 augustus 2021

Quality time box is zeker een aanrader. Sushi is binnen een uur op het aangegeven tijdstip bezorgd, super!

Joyce Boom
27 augustus 2021

Half uurtje te laat, maar hebben telefonisch doorgegeven dat het later bezorgt werd. Wel gerechte cadeau erbij en was heerlijk.

Theo
24 augustus 2021

Netjes op tijd stond alles klaar. Sushi was weer verrukkelijk.

Geppie
21 augustus 2021

Goeie sushi op tijd klaar. box van 96 stuks. Wij hebben heerlijk gegeten!!

Astrid Houtman
21 augustus 2021

Surf & turf box en de studentenbox besteld. Snel klaar, erg lekker en grote hoeveelheid. Deze keer opgehaald, maar ook de bezorging is super. Vriendelijke mensen!

Harrie
20 augustus 2021

Ondanks dat ik online had besteld en mijn bestelling en uur later klaar zijn zijn moest ik nog 20 minuten wachten( oftewel waren ze er nog niet eens aan begonnen) voor het klaar was. Zeg dan gewoon dat het 1,5 uur duurt, dan ga ergens anders bestellen, dit duurt veel te lang. Kwaliteit is prima. De vloer bij de balie mag wel eens aangepakt worden, die staat helemaal bol zodat je bijna struikelt als je niet oplet.

Senders
20 augustus 2021

Super gegeten op de camping, Thanks voor de extra sushi ivm de grote bestelling 🙏🏻

Tim
19 augustus 2021

Heerlijke sushi. Eerder klaar dan aangegeven tijd en netjes telefoontje ontvangen dat we het al konden komen ophalen.

L
17 augustus 2021
A.
17 augustus 2021

Zeer late bezorging. Als je ruim vooraf online besteld, wordt je bestelling alsnog 40 minuten te laat geleverd. Dit kan gewoonweg niet. En dan kan er niet eens een verontschuldiging af. De laatste keer dat we daar besteld hebben!

Judith
14 augustus 2021

Heerlijk verse sushi! Blij dat Sushi Eight naar Eersel is gekomen! En de tekeningen op de zakjes zijn ook altijd even leuk :D

Van kessel
13 augustus 2021

Super lekker

Kelly
13 augustus 2021

Onze afhaaltijd was 18:00 uur. Uiteindelijk om 19:00 uur onze bestelling mee kunnen nemen, niet netjes.. een uur moeten wachten. Verder wel heerlijke sushi..

Jil
12 augustus 2021

Lange wachtrij, wel lekker

Cynthia
12 augustus 2021

Heerlijke sushi, maar vandaag 45 minuten moeten wachten want bestelling was nog niet klaar. Dat is echt te lang voor een online bestelling!

Jo
12 augustus 2021

De sushi was heerlijk. Helaas een uur later pas bezorgd en de bestelling niet compleet.

Maartje
11 augustus 2021
M.
8 augustus 2021

Meer dan voldoende en heerlijk!

Kyra Wisselo
5 augustus 2021

Super lekkere sushi en fijne service!

Jurgen
4 augustus 2021
Bart vd Broek
4 augustus 2021

Surf en Turf box gehad. Beste sushi die ik in Eersel heb gegeten ooit.

L. Van diepen
4 augustus 2021

Het bestelde is 45 min. Later afgeleverd dan door U gepland was -.

Petra
3 augustus 2021
Eva
2 augustus 2021

Lekker vers! Wat we gewend zijn van jullie!

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Robin
1 augustus 2021

Altijd lekkere sushi gehad. Alleen vandaag iets minder. Denk dat het druk is geweest vandaar iets minder. Maar alsnog lekker! Fijne avond aan team Eersel!

Van greevenbroek
31 juli 2021

We hebben heerlijk genoten op de camping van heerlijke Sushi!

Lia Vos
28 juli 2021

Heel goed en heel klantvriendelijk. Echt een aanrader

Ronnie sterken
25 juli 2021

Bestelling was goed compleet en smaakte uitstekend

FB
24 juli 2021

genoten van heerlijke sushi!

Fam. Spaan
22 juli 2021

Was weer super lekker! Voor de 2e keer hier besteld en het was echt weer heerlijk. De eight bowls zijn echt een aanrader 👍😋

Ruijten
21 juli 2021
Kim
17 juli 2021

In een woord heerlijk.

RJ Snijders
15 juli 2021

Elke keer weer heerlijk!

Monique
11 juli 2021

Ik werd gebeld na mijn bestelling dat deze al na 10 minuten klaar zou zijn i.p.v. 1 uur zoals op de site stond. Klantvriendelijkheid ten top vind ik

Anastasia
9 juli 2021

The ordered chilli sauce was forgotten to be put in the bag. The food was very delicious. The quality of your rice has improved though - great stuff!

Ilse
7 juli 2021

Heerlijke sushi! Leuk cadeautje en perfect op tijd! Aanrader!

Myrthe
5 juli 2021

De sushi was op tijd klaar. Royaal belegd en erg smaakvol.

Saskia Fiers
28 juni 2021
Jurgen
27 juni 2021

Bestelling om 18:00 geplaats aangegeven bezorg tijd 19:00 daadwerkelijke bezorg tijd 20:20. Dat was dus de eerste en tevens laatste keer dat we iets bij sushi 8 besteld hebben.

Pieke
27 juni 2021

Meer dan een uur te laat bezorgd!

Tineke
23 juni 2021

De sushi was heerlijk! Niets op aan te merken. Goede kwaliteit.

B
22 juni 2021
Rombouts
21 juni 2021

Uitstekende kwaliteit en op tijd kunnen afhalen

anoniem
20 juni 2021
Maas
20 juni 2021

Op tijd bezorgd en heel lekker

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Samantha
19 juni 2021

Het was Heerlijk en snel in huis!

Lisette
16 juni 2021

Heerlijk vers. Ek box aanrader!

Renate
12 juni 2021

Het was heerlijk!

Marion
9 juni 2021

Was weer super heerlijk!!

José Blox
8 juni 2021

Zondag grote bestelling gedaan. Dit keer wel op tijd bezorgd (is nog weleens een dingetje) maar nu kregen we iets anders dan besteld (was wss op dus doen ze maar iets anders) dat wil ik dus niet. Zat wel “een cadeautje” bij, vanwege de grote bestelling? (zou tof zijn) of vanwege de verkeerde sushi? (maar geef dat dan aan). Oja…sushi viel gelijk uit elkaar… ook niet fijn…was lastig eten met de stokjes 🤨

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Karin
6 juni 2021

Heerlijke verse sushi

Joyce
3 juni 2021

Toen ik mijn bestelling kwam afhalen sprak de persoon aan de balie geen Nederlands. Er was een andere jongen aanwezig die was hem aan het uitlachen. Ik vroeg of hij me wilde helpen maar hij reageerde er niet op. Na meer dan 5 keer mijn naam gezegd te hebben, heb ik het bonnetje op een tasje wat op de balie lag gepakt en zag daar toevallig mijn naam op staan. Ik gaf aan aan beide mannen dat deze bestelling van mij was en ben toen geïrriteerd weggelopen. Waardeloze service is dit.

R
31 mei 2021

Was weer top

Robin
31 mei 2021

Het was echt super! Je proeft gewoon dat dit dag vers is! Geen sushi die al van te voren gemaakt word! Ga zo door, mij heb je als klant in je broekzak!

Cynthia
30 mei 2021

Heerlijke sushi, goede kwaliteit

Marion Van Wakeren
30 mei 2021

Een rol te weinig, sushi was lekker!

Kim
29 mei 2021
Stephan Biesbroeck
28 mei 2021

De sushi was top, De sushi was overheerlijk bedankt

Liselotte
27 mei 2021

Heerlijk gegeten, niet de ‘standaard’ sushi, maar anders, lekker en kwalitatief erg goed. Voor herhaling vatbaar! Via mail op de hoogte gehouden van de bezorging. Erg fijn.

Annemie
24 mei 2021

Heerlijk gegeten

Margo
23 mei 2021

Erg lekker en goede service.

Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.

Laura
23 mei 2021
T
23 mei 2021

Bezorging op tijd. Miste 4 stuks, qua prijs iets meer verwacht

Anita van den Bergh
22 mei 2021

Onze bestelling was snel klaar en we hebben uitstekende sushi gegeten